Sklep internetowy MindSphere
https://sjlz8f21co.ecomfly.shop
Ostatnia aktualizacja: 08.05.2025
§1 Zwroty i prawo odstąpienia od umowy
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
2. Jednakże, zgodnie z art. 38 pkt 13 tej ustawy, prawo odstąpienia od umowy NIE PRZYSŁUGUJE w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta i po poinformowaniu go o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
3. W związku z powyższym, przy zakupie produktów cyfrowych (np. e-booków), Klient – przed dokonaniem zakupu – jest informowany i wyraża zgodę na:
„Rozpoczęcie realizacji zamówienia przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i utratę prawa do odstąpienia.”
4. Po dokonaniu płatności i otrzymaniu dostępu do produktu cyfrowego (np. linku do pobrania), nie ma możliwości jego zwrotu ani odzyskania poniesionych kosztów, chyba że produkt:
• jest uszkodzony,
• nie działa w sposób opisany,
• został dostarczony błędnie (np. inny plik niż zamówiony).
§2 Reklamacje produktów cyfrowych
1. W przypadku problemów z produktem (np. plik nie otwiera się, brak dostępu), Klient ma prawo do złożenia reklamacji, kontaktując się poprzez e-mail: mind.sphere.store@gmail.com
2. Reklamacja powinna zawierać:
• imię i nazwisko,
• adres e-mail,
• numer zamówienia (jeśli jest dostępny),
• opis problemu.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.
§3 Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji, prosimy o kontakt na adres e-mail: mind.sphere.store@gmail.com